آ
-
آقازیارتی، علی
اثربخشی مداخله همکاری خانه و مدرسه (FAST) بر خودکارآمدی و استرس والدگری مادران کودکان دارای مشکلات رفتاری برونیشده [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 1-21]
ا
-
ایزدیان، الهه
پیش بینی اهمالکاری تحصیلی براساس رفتارهای قلدری، قربانی و جوعاطفی خانواده در نوجوانان [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 262-283]
ب
-
بهرامی پور اصفهانی، منصوره
مقایسه اثر بخشی درمان فعالسازی رفتاری و آموزش تلقیح استرس برهیجان تحصیلی و حل مساله اجتماعی دانش آموزان دارای اضطراب اجتماعی [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 86-106]
ت
-
ترکان، هاجر
مقایسه اثر بخشی درمان فعالسازی رفتاری و آموزش تلقیح استرس برهیجان تحصیلی و حل مساله اجتماعی دانش آموزان دارای اضطراب اجتماعی [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 86-106]
چ
-
چوبگین، علیرضا
بررسی رابطهی مؤلفههای سه گانه باورهای انگیزشی و عملکرد خانواده با اهمالکاری تحصیلی در دانشآموزان متوسطه دوره دوم برخوار [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 210-232]
ح
-
حمیدی پور، رحیم
پیش بینی اهمالکاری تحصیلی براساس رفتارهای قلدری، قربانی و جوعاطفی خانواده در نوجوانان [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 262-283]
د
-
داداشی جلبری، زهرا
شناسایی و طراحی الگوی موانع خسارت پذیری دبیران در نظام آموزشوپرورش ایران [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 177-209]
ر
-
رحیمی، حسن
اثربخشی مداخله همکاری خانه و مدرسه (FAST) بر خودکارآمدی و استرس والدگری مادران کودکان دارای مشکلات رفتاری برونیشده [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 1-21]
-
رحیمی، مهدیه
بررسی شادکامی دانشآموزان دوره اول ابتدایی در بستر سبک مدیریت کلاس [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 107-132]
-
رحیمی پور، عاطفه
بررسی فرصتها و چالشهای تدریس در شبکه آموزشی دانشآموزان(شاد) بر اساس تجربه زیسته معلمان [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 150-176]
-
رضاپور، حسین
مقایسه اثر بخشی درمان فعالسازی رفتاری و آموزش تلقیح استرس برهیجان تحصیلی و حل مساله اجتماعی دانش آموزان دارای اضطراب اجتماعی [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 86-106]
ز
-
زند، محمد اسماعیل
پیامدهای بازیهای رایانهای در دانشآموزان: بررسی نقش پرخاشگری و احساس تنهایی [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 64-85]
س
-
ستایشی اظهری، محمد
پیامدهای بازیهای رایانهای در دانشآموزان: بررسی نقش پرخاشگری و احساس تنهایی [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 64-85]
-
سلیمی کوچی، آرمان
پیامدهای بازیهای رایانهای در دانشآموزان: بررسی نقش پرخاشگری و احساس تنهایی [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 64-85]
-
سنجرانی، ابولفضل
کاربرد تئوری انتخاب ویلیام گلسر در سرعت بخشیدن به شکلگیری هویت معلمان زبان انگلیسی ایرانی [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 233-261]
ش
-
شجاعی جشوقانی، ریحانه
بررسی رابطهی مؤلفههای سه گانه باورهای انگیزشی و عملکرد خانواده با اهمالکاری تحصیلی در دانشآموزان متوسطه دوره دوم برخوار [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 210-232]
-
شعبانی، مریم
پیامدهای بازیهای رایانهای در دانشآموزان: بررسی نقش پرخاشگری و احساس تنهایی [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 64-85]
ص
-
صانعی مهری، زهره
بررسی شادکامی دانشآموزان دوره اول ابتدایی در بستر سبک مدیریت کلاس [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 107-132]
ط
-
طباطبایی، مریم سادات
مقایسه رابطه ویژگیهای شخصیتی و سبکهای دلبستگی با میزان اعتیاد به گوشیهوشمند [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 22-41]
ف
-
فرنگی، محمدرضا
کاربرد تئوری انتخاب ویلیام گلسر در سرعت بخشیدن به شکلگیری هویت معلمان زبان انگلیسی ایرانی [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 233-261]
ق
-
قهاری، اعظم
مقایسه رابطه ویژگیهای شخصیتی و سبکهای دلبستگی با میزان اعتیاد به گوشیهوشمند [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 22-41]
ک
-
کوهستانی، فهیمه
تعیین روایی و پایایی نسخه فارسی پرسشنامه کیفیت زندگی دانشآموزان دبستان (ESQOL) [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 42-63]
م
-
محمدپناه اردکان، عذرا
تعیین روایی و پایایی نسخه فارسی پرسشنامه کیفیت زندگی دانشآموزان دبستان (ESQOL) [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 42-63]
-
مختاری، محمدرضا
بررسی رابطهی مؤلفههای سه گانه باورهای انگیزشی و عملکرد خانواده با اهمالکاری تحصیلی در دانشآموزان متوسطه دوره دوم برخوار [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 210-232]
-
مشکی باف مقدم، زهره
بررسی شادکامی دانشآموزان دوره اول ابتدایی در بستر سبک مدیریت کلاس [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 107-132]
-
مطلبی نژاد، علیرضا
مقایسه رابطه ویژگیهای شخصیتی و سبکهای دلبستگی با میزان اعتیاد به گوشیهوشمند [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 22-41]
-
مکوندی، محمد
بررسی فرصتها و چالشهای تدریس در شبکه آموزشی دانشآموزان(شاد) بر اساس تجربه زیسته معلمان [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 150-176]
-
میرزاجانی، حسن
اثربخشی قصه درمانی بر تنظیم هیجان و نشانههای اضطرابی در کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 133-149]
ن
-
نجاتی فر، سارا
اثربخشی مداخله همکاری خانه و مدرسه (FAST) بر خودکارآمدی و استرس والدگری مادران کودکان دارای مشکلات رفتاری برونیشده [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 1-21]
-
نکوئئ، حسین
اثربخشی قصه درمانی بر تنظیم هیجان و نشانههای اضطرابی در کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 133-149]
-
نکویی، فاطمه
اثربخشی قصه درمانی بر تنظیم هیجان و نشانههای اضطرابی در کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 133-149]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد